Saturday 22 December 2012

Moj prvi post:Everyday make up! :)

Zdravo drage moje,
evo odlucih i ja da napravim blog...:)) lepo sminkam,kazu ljudi,tako da cu se potruditi da vam na sto bolji nacin prikazem moje carolije,fokusiracu se uglavnom na sminku,ali cu naravno mojim malim savetima pomoci i devojkama sa problematicnom kozom..Pa pocnimo :)


Ovo je nesto od pudera sto bih ja preporucila.Za razlicite tipove koze,doba dana,ali i doba godine.Verujem da i same znate da se koza menja sa promenom klime.Masna koza moze postati suva i dehidrirana sto dalje povlaci ostale probleme.Takodje postoje puderi za dan,za noc(izlazak) i puderi za jako problematicnu kozu.Nadam se da je svaka od vas nasla odgovarajuci puder za sebe,bas kao i ja :)
Nesto sto sam ja izabrala za svaki dan :) nikada mi puderi nisu bili opsesija,ali ne i manje vazni od ostale sminke.S obzirom da imam normalnu kozu i ujednacen ten veoma lako pronadjem puder koji mi odgovara.Uglavnom su to svetlije nijanse zbog mog "porcelanskog" tena :D neki kazu da je to aristokratski ten,licno mi se to ne dopada,ali kako god, da shvatimo to kao kompliment :)
Ono sto bas volim je ovaj MAX Factor Lasting Performance tecni puder.Nijansa je kao sto vidite 105 soft beige,jedna od svetlijih ako nije i najsvetlija,ne znam tacno.Ima 35 ml,meni bas dugo traje,nema potrebe da se mnogo nanosi,prikriva sve i kad ga stavim osecam se nekako svezije :) Fino se nanosi i lagane je teksture.
Sledeca stvar koju mogu da preporucim svima vama je ovaj Colortrend kameni puder od Avona.Ima 10 g,ali bas bas dugo traje.Nijansa koju ja koristim je Translucent tan.Verujte mi na rec da je odlican!Doduse samo za one koji nemaju da prekrivaju bas neke ozbiljne bubuljice i slicno,ali pokusajte,sto da ne.Bas me cesto pitaju koji puder koristim,svima se dopada kako izgleda i svi koji su probali se nisu pokajali.Ima odlicno matirajuce svojstvo i divno mirise sto je retkost za vecinu pudera :P
I ovo je sve na gomili :D ne prodje mi dan bez ovih stvarcica :) RIMMEL_ova maskara Volume Accelerator.Skroz solidna za normalne trepavice.Cetkica je od dlacica,ja ni slucajno ne uzimam maskare sa onim gumenim iglicama ili kako god :P slepe trepavice i po meni slabo izvlace.A ovo maleno,u ovoj kuticiji...eeee pa da vam predstavim,Gel Eyeliner od Essenca! Nesto najbolje sto sam ikada imala.Ovaj malisan ima 3 ml,ali dosta dugo moze da traje.Iako na trzistu nisam mogla da nadjem crnu ja sam kupila braon zato sto je toliko dobar.Lako se nanosi,postojan i da vam kazem da se tesko skida,sto je naravno super :)Preporuka! Ovaj sjaj je takodje od Essenca,XXXL shine.Boja je True Love 15.Mnogo je lep,ima jos dosta dobrih nijansi.Ne lepi se sto je meni mnogo bitno i traje dok ga ne pojedete,haha :D salim se :P :) super je,opusteno prolazi i za vecernje izlaske.

I za sam kraj,da ne davim vise...nesto bez cega ja sve ovo ne bih mogla da nanesem,tralala,moje bebe :D
Cetkiceee :D prelepe,predivne cetlkice...Kao sto vidite pise MAC,narucene su preko interneta,kostale su 2500 din, tako da iskreno ne znam da li su fake,ali ja nisam mogla da verujem kada sam ih otvorila.Tako su mekane,guste,pise da su od prirodne zivotinjske dlake.Svuda ih nosim,cesto ih perem zato sto se na njima kupi veliki broj bakterija.Msm da je ovo nesto sto svako treba da ima :)
Drage moje,pozz do sledeceg puta,budite mi lepe ;)

1 comment:

  1. Imam ovaj od MF creme puff isto ova nijansa transparentna, i zaista mi je dobar,neki ga kude,neki hvale,ali ja sam zadovoljna!! :)

    ReplyDelete