Sunday 23 December 2012

My wish list! Zelim da pozelim :)


Zelje,zeljice...nisu puste nadam se :D Deda Mraze,ja zelim ovo! :))


Prvo mesto kao i vecini devojaka zauzima Naked basics palleta od Urban Decay_a...prelepe mat nijanse za svaki dan i za izlazak,divno,zeeliiiim :D

Gucci Guilty <3 ovo svaka dama zeli na svojoj kozi...usla sam u parfimeriju da pitam da li ga imaju i prodavacica mi ga je prsnula na ruku.Posle par sekundi,SOK! :D prelepa note mandarine,ruzicastog bibera,breskve,jorgovana,geraniuma,ambera i paculija.Za osecaj glamura i seksipila...

The next one,All I Want For Christmas!LUSH! Ovo zelim :D sladak pokloncic,saren i mirisljav,jednostavno prelepo...ipak,nesto mu je mana :/ kosta samo 11 000 din,ma sitnica :P


Prelepa boja,slazete se? :) Jedna od najpopularnijih...nijnsa koja svakome stoji,za svaku prliku,uz svaku kombinaciju!Meni bi bas dobro dosla :D O.P.I kao i uvek nikada ne gresi.



I evo ga,za sam kraj,ali ne i manje bitan Fix + fiksator od MAC_a.Cuvar sminke i do 12 sati! za svaku pohvalu.Super bi mi dosao za predstojece praznicne zurke,treba to izdrzati :D

Toliko od mene,a sta vi zelite? ;) kao i uvek,budite mi lepe...



No comments:

Post a Comment