Sunday 23 December 2012

Nega lica

Kao sto sam vec napomenula imam skroz pristojnu kozu,normalna je,bez bubuljica,pojave se jedino pred menstruaciju mada brzo nestanu.Veoma svetao ten,ali ujednacen,sto ce reci da ne moram da koristim neku specijalnu kozmetiku za negu lica.



Ovo su preparati koje koristim svaki dan :)
Ujutru prvo sto uradim,sem sto operem zube :D, nanesem na vlaznu kozu ovaj Nivea Visage Refreshing Wash Gel za normalnu i mesovitu kozu.Odlicna stvar,nanosi se na vlaznu kozu lica,vrata i dekoltea mada ja stavljam samo na lice.Mora detaljno da se ispere vodom.Obogacen je lotosovim ekstratom koji efikasno cisti kozu ali pri tome vodi racuna o lipidima koji sprecavaju isusivanje koze.Meni mnogo prija,osetim neku svezinu svaki put posle njegovog koriscenja.Nakon toga namazem lice Dove rich nourishment kremom koja je NEZAMENLJIVA! Koristim je godinama,znam i osobe kojima je pomogla u problemima sa bubuljicama,stvarno je nesto neprevazidjeno.Ona predstavlja kombinaciju hranljivih sastojaka i mesavine hidrantnih materija tako da je slobodno mozete koristiti i za telo sto ja cesto radim.Veoma je lagana i prelepo mirise.Ono sto je mnogima najbitnije da je cena i vise  nego pristojna.Ova moja ima 150 ml i dosta dugo traje.
Posle svakog tusiranja i skidanja sminke lice cistim Balea osezavajucim tonikom za lice za normalnu i mesovitu kozu.Nesto bas dobro,odrzava prirodnu ravnotezu koze.Ima 200 ml,nanosim ga vatom ali vodim racuna o predelu oko ociju,mora se izbegavati.
 I sad nesto cemu pridajemo posebnu paznju :D


Bademovo ulje,proizvod koji je postao bas popularan u nezi koze i kose.Za one koji mozda ne znaju reci cu malo vise o samom bademovom ulju :)

Dobija se hladnim cedjenjem orasastog ploda(badem). Obiluje masnim kiselinama pa je idealno za suvu i osetljivu kozu pogotovo u ovim hladnim danima.Bogat je proteinima i vitaminom E pa tako stiti kozu od ostecenja i sprecava stvaranje bora.Idealno je za masazu i skidanje sminke pa samim tim i stiti osetljivu kozu oko ociju.
Ja sam prezadovoljna,nanesem ga na lice svako vece i lagano izmasiram.Koza bude jako mekana i glatka.Dovoljna je jako mala kolicina da bi prekrili celo lice.Ima 50 ml,moze da traje oko mesec dana.Preporucujem ga za skidanje sminke,odlican je! :) Meni takodje sluzi u jos jednoj nameni.Za kosu! :) Nanosim ga na krajeve dva puta nedeljno i drzim sat vremena posle cega isperem kosu nekim blazim samponom.Kosa dobija sjaj,mekocu a i sprecava pojavu pucanja vrhova.Za mene je to bitno s obzirom da sam farbana plavusa.
Cula sam i za jedan odlican recept pa da kazem i vama :))
Sipate bademovo ulje u neku manju posudicu,ali ne mnogo,onoliko koliko moze da stane u cep i u sve to dodate 4-5 kapi mentola.Odlicna stvar za brzi rast koze! Lagano ga umasirate u kozu glave i ostavite sat vremena da ostoji.Oseticete prijatno hladjenje zbog mentola koji poboljsava cirkulaciju zbog njegovog svojsta i na taj nacin pospesuje rast kose.Moja drugarica je probala i rezultati su vidni.Pitate se odakle azijatkinjama onako lepa kosa? E pa,ovo je bas njihov recept :))

Do sledeceg puta,budite mi lepe ;)

No comments:

Post a Comment