Thursday 27 December 2012

To nije Schauma,to je moja kosa! :D

Pozdrav drage moje,danas sam odlucila da pisem o mojoj nezi kose i da vam pokazem na koji nacin ja to cinim :) ovo su preparati koji moju kosu cine lepom...

Nivea Color protect, sampon za farbanu kosu je po meni jedan medju boljima.Meni se mnogo svidja,inace svi Niveini samponi su odlicni,ali za moju farbanu kosu ovaj je spas! :D Divno mirise,pravi oooogromnu penu,a ono najvaznije je sto je dobar.Pakovanje je dosta veliko,dugo traje,jedino ako ne perete kosu svaki dan :P sto naravno nije dobro! :) O bademovom ulju sam vam vec spominjala,svi znate za njegova odlicna svojsta i za kosu i za kozu.Stavljam ga na krajeve i drzim sat vremena posle cega dobro isperem kosu,razlika je ocigledna,bas mi se oporavila kosa :D


I evo ga,regenarator bez kojeg cu pre da ne operem kosu nego da mi bude kao slama :P Odlican je,sto zbog kvaliteta,sto zbog mirisa.Preporuka! :) da imate lepu i negovanu kosu :)


Dahlia HAIR MASK za obnavljanje kose,skoro sam je kupila po preporukama drugarica.Za sada ne mogu da vam kazem nikakave rezultate sem sto i ona bas lepo mirise,ima je mnogo,ali ne koristim je svaki put kad perem kosu,samo jednom nedeljno.Prosusim kosu peskirom,nanesem je po celoj duzini,ali izbegavam sam koren i drzim tri minuta.Posle toga isperem kosu i bude bas mekana i glatka.S obzirom da je tecni keratin super za kosu ocekujem dobre rezultate :)

Ovo je bio kratak post,ali nadam se koristan :) dovoljno je malo da bi vasa kosa izgledala lepo.
Do sledeceg puta,budite mi lepe ;)

No comments:

Post a Comment